Friday, July 29, 2011

heyya

today 29/7/2011-jumaat-mcm2 kejadian berlaku.....haahah..mula2..aku pagi2 dah bgn awal2 ni....bajet ar kan......yelah normal mmg 6 bgn...solat.....then tido blik....pastu aq bgn pg tdi blik 7.15..kelakarnye...mandi2..7.45 tunggu bas...bas smpai aq naik..then dh smpai kat kolej g trus dgr ceramah pasal syariah..dr kul 8-10 lbh...aq dgr first section jer...tp dah nak smpai section 2....aku ambik keputusan drastik...g tido kat Student Lounge pompuan...hahahh..12.30 bas nak antar dak solat jumaat..aq reda jer nek...kisah ker aq...dh malas nk tunggu....then kul 2.30 aq naik bas g kolej coz 3.30 aq kne naik bas g ktm nilai...smpai ktm nilai..tunggu ktm g kl sentral jer....jeng2...dah smpai...aq naik n tk dpt duduk....sedey.....tkpelah.....naik smpai dlm kul 5 kat ktm kl sentral...pastu nak g toilet..jeng2 aq jumpe kwn fb aq..roti bun cekelat n amirul aliff..mereka baru blik wat show kat ipoh...woah..pastu aq amik tiket g padang jawa smpai padang jawa tu lmbt 7 lbh  coz ade mmber kat situ..tumpang umah die coz aq ader event kat laman budaya 8mlm tu....tu tujuan aq nak g laman budaya jumpe CHERITA.tp aq tunggu event strt kul 9 mcmtu.......dh strt mcm2 lah......sambungan akan ku teruskan pada esok 30/7/2011..letih dah nak cerita..wassalam...

heyya 30/7/2011-12.11 am ku update jap

aku tgk opening gempak dr anak akar..then aku tgk fynn jamal..die best siot.....gempak
then khairul S.....fakhrie freakmie....log off....macam2 lah...byk tp paling aku syg..of coz lorh CHERITA...biar lah aq sorunk nk cd free...tp aku bangga dpt duduk sebelah dorunk n nyanyi same2...aku happy sgt...hope mereka akan terus kekal...tp pas cherita perform..aku tak leh lame...coz dah pukul 12.00..aku kene blik dah..baru nak lepak jap..tp tak dpt..so takpelah..no problem lah..nak wat camner..ader rezeki jumpe lg.....tu lah cite aku yg tak bape nak gempak..just cite2 untuk hariku2
..ops...jap..kwn baik aq kat fb bella pon aku jumpe..syg bell..die jer yg okey ngan aq....syg kamoo bell..:)...

No comments:

Post a Comment